woensdag 22 februari 2017

Blogtour-Frederique-Compagnie-m



Kiezen kon ik niet ... het was een beetje een zoektocht naar hoe ik haar, deze Frederique ging maken. Frederique is het nieuwste jurkpatroon van Compagnie m. Ze heeft zoveel mogelijkheden en nog zo eens zoveel opties. Ik maakte 3 mini's en 1tje voor mijn iets grotere dochter. 

Voor Ella maakte ik de 'omkeerbare wikkeljurk' met veel paspel en veel zebra's. Ella vindt haar zebrajurk zo leuk. Ze kiest heel bewust zelf dit kleedje uit :-).Toch wel een hartje voor deze Soft Cactus stof hoor.










De fulloption Frederique maakte ik ook voor Ella, oohh die prinsessennaden maken het zo mooi ...











Mijn grote liefde gaat uit naar tricotstofjes. Al snel ging ik aan het denken hoe ik deze Frederique kon omvormen tot 'easy' tricotkleedje :-). Ik maakte voor Ella dit probeersel met in gedachten er later 1tje te maken voor mijn Roos. Zij houdt van gemakkelijk, goed zittende, zachte kleedjes (die er toch niet uitzien als een pyjama).
Natuurlijk kon ik het niet laten om er paspel in te verwerken waardoor deze versie een knipoogje geeft naar haar zusje Louisa (dat andere mooie patroon van Compagnie m).

































Er komen nog veel mooie kleedjes jouw richting uit, je kan via Compagnie-m op de hoogte blijven, net zoals je er het veelzijdige patroon kan kopen.



Patroon: Frederique - Compagnie-m
Stof: Bellelien, Veritas, Stoffenspektakel, Madeline de stoffenmadam en de Kringloopwinkel


XXX



Dan wil ik graag nog even zeggen: ik heb dit patroon mogen testen van Marte (waarvoor ik luid dank u zeg). Maar zei vraagt haar testers niet om enkel lovende woorden te schrijven. Ik schrijf ze omdat ik dit patroon echt mooi vind. Ik zou echt niet mijn tijd en energie steken in een patroon dat ik niet de moeite waard vind.

12 opmerkingen:

  1. Wauwie! Dat klinkt als een marathon :-) Met prachtige resultaten! Persoonlijk vind ik je laatste versie de mooiste: die rood- en geeltinten, die paspel, ... ❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was ook mijn lieveling maar als ik zie hoe hard Ella van haar zebra's houdt, wint deze :-)

      Verwijderen
  2. Zo schattig in haar zebra-jurk! En die laatste is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan van de zebrajurk! En wat een schoon kind die oudste van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zebrajurk is echt de max! die voor roosje vind ik ook heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Louisa had ik er nog niet in gezien, tof gevonden! En uberschattige zebrajurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppertjes allemaal! En wat een mooie meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ZOoveel moois! En die laatste paragraaf is zo tof. :) Je moet oprecht zijn he! Maar als er iets niet goed is (zoals de té diepe hals) probeer ik dan vooral eruit te halen he! Dus die lovende commentaar is ook voor jullie, als testers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vier voltreffers! En allemaal zo verschillend! De kleerkasten zijn terug bijgevuld ;) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vier keer hetzelfde patroon en toch zo anders, echt supertof. Net als jouw knappe dametjes en de mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn zoooooo mooi, ongelofelijk. Waar ben jij trouwens foto's gaan nemen? Want ook die achtergronden zijn de max.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is de toeristische troef van Tienen :-) ... Een oude afgebrande paterskerk die opnieuw is opgemaakt ... echt heel mooi

      Verwijderen